Subject: FW: Seaduslikkuse tagamisest Eesti riigilippu kandvatel kaubalaevadel
From: Gerli Aasmäe <[email-masked]>
To: "Agnes Tammesalu" <[email-masked]>, "Neeme Laane" <[email-masked]>
Cc: Kerli Auväärt <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 17:06:05 +0300

Tere

Edastan kohtust saadetud kirja seoses laevaregistriga. Agnes palun anna 
tagasisidet kohtule: Kerli Auväärt [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Terv

Gerli

From: Kerli Auväärt <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 17, 2024 4:48 PM
To: Gerli Aasmäe <[email-masked]>
Subject: FW: Seaduslikkuse tagamisest Eesti riigilippu kandvatel 
kaubalaevadel

Hei!

Siin tahetakse hoopiski KORO arvamust. Ma ei tea, mis sarja te üldjuhul 
olete need pannud, kas registreerid ise?

Kerli

From: Signe Veetamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Tuesday, April 16, 2024 1:06 PM
To: Kerli Auväärt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Seaduslikkuse tagamisest Eesti riigilippu kandvatel 
kaubalaevadel

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 16, 2024 12:55 PM
To: Tartumk info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Seaduslikkuse tagamisest Eesti riigilippu kandvatel kaubalaevadel

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Teile on saadetud Kliimaministeeriumi dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument 
pealkirjaga
"Seaduslikkuse tagamisest Eesti riigilippu kandvatel kaubalaevadel", mis on 
registreeritud 16.04.2024 numbriga 16-11/24/1790-2.

Lugupidamisega

Kliimaministeerium
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
telefon 626 2802
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.kliimaministeerium.ee <http://www.kliimaministeerium.ee>